Svar på fråga om USA

Anonym om Visited school:
Hej! 
Gud vad otroligt kul att åka till USA. Jag klickade mig nyss in på din blogg och jag fastnade direkt för den. Jag har också funderingar på att gå på high school nästa år, eller näst nästa. Vad är bäst om jag är född 1996? :) Har jag rätt om jag säger att du är 94a? så förstod jag det när jag läste någon lång text i alla fall. Sedan undrar jag hur mycket den här resan kostar, på ett ungefär? :)


Svar: Va kul att du gjorde det.. Jo, jag är ju 94:a och åkte samma år som jag börjar tvåan på gymasiet i skolan där hemma. Det gör att jag kan bli senior på high school här i USA och rekomenderar därför också att du gör samma. Då får du liksom uppleva graduation. Och jag tycker verkligen att detta är något du ska göra. Helt klart ett minne för livet. Jag trivs toppen!!!!

Resan, vad den kostar... Jag vet inte riktigt, tror väl att det är ca 70 000, men sen vet jag inte om försäkring och sprutor och alla sånna saker ingår. Det blir en del liksom. Vill inte säga nått pris heller för jag är verkligen inte säker. Men fråga antingen EF, STS, Explorer eller vilka du nu vill åka med. Själv åkte jag med EF. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0