5 dagar till lov

Godmorgon bloggen!


Jag är helt slut, utan att jag ens har ansträngt mig. Nu gäller det bara att stå ut vecka 6, sen kommer lovet. Finns inga ord för hur otroligt skönt det ska bli. Herregud! Ska njuta precis varje dag.

Denna veckan har vi verkligen jättemycket att göra. Vi går inte en dag utan prov/inlämning tror jag. Och eftersom jag inte pluggat denna helgen så börjar det dra ihop sig för att börja med det.

I kväll kanske jag åker och träffar V eller Patrik. Annars stannar jag bara hemma och kollar på Gossip Girl som jag skaffat mig nu.

En av hängslebilderna ni aldrig fick se, hehe


Kommentarer
Postat av: Knorkan

Tack snälla du :) Jag skulle hellre vilja ha dina ögonbryn! Fin bild på dig :)

2011-02-06 @ 20:20:49
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0