Jag ska sova...

I morgon är det skola och ångesten närmar sig. Dagen börjar med en gympalektion vilket inte gör saken bättre. Och jag ska upp om 5 timmar, bra Linnéa.

Som ni ser är det lite ny design på gång, bland annat arkiven precis under headern med ''outfits'' och ''inspiration''. Det ska även bli några fler kategorier där längre fram. Sen är det dags att byta header snart, håller ni med? Min passar inte in längre efter att jag gjorde själva bloggen bredare. Har även lagt till en ''gilla-knapp'' från facebook, men vi får se hur länge den blir kvar.

Men det är inte bara bloggdesign jag sitter uppe och gör nu. I tyskan har vi nämligen en uppgift där man ska låtsas att en student från Tyskland kommer och hälsar på. Vi ska visa en powerpoint som bland annat ska innehålla vad man kan göra här i Göteborg. I brist på fantasi så blev den sidan av powerpointen såhär:

Man kan fika, äta kanelbullar, spela fotboll på Heden med min bror, gå på Liseberg och åka Paddan. Det är allt Göteborg har att erbjuda, kul va? Nej seriöst nu, det får duga för nu måste jag sova. Godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0