Lättnad

Oj oj oj oj oj va skönt det är! Jag har bestämt mig för att inte plugga mer inför provet som är imon. Istället ska jag lägga mig och kolla på massa avsnitt av gossip girl. Brukar bara hinna med 1-2 per dag men idag blir det minst 4-5. Redan sett 1 idag! Så ska jag göra någon god mat, såg att vi hade både glassstrutar och kakor hemma. Gott!

I morgon blir det skola till 12, efter det ska jag till vårdcentralen för hälsoundersökning. Ska bli skönt för jag vet att nu närmar det sig USA. Gör nämligen detta för att kunna fylla i alla papper till mitt år i där. Ååååh! Äntligen känns allt lite mer positivt än vad de gjort de senaste två veckorna.

Skulle hitta bilder där jag verkligen var glad på riktigt, hittade massa. Här är några:
Detta var för två somrar sen. Kom verkligen ihåg känslan men inte en aning om vart jag var. Konstigt!
Detta var ett par helger sen. Hade precis kommit hem och var jätteglad.




Det var allt för idag, nu ska jag återgå till gossiiiiiiiip ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

naw så söt!

2011-02-10 @ 21:20:42
URL: http://amandaolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0