Redan vaken

Godmorgon bloggläsare!

Jag är ledig idag och uppe tidigt, vet ni varför? Självklart glömde jag att stänga av ljudet på mobilen igår. Och när smsen börjar trilla in vaknar jag flera gånger, och det blir ju inte bättre för att jag har en iPhone och den påminner om att man har fått sms hela tiden. Argh!

Nu är jag i alla fall uppe och ska strax springa iväg till köket och hämta lite frukost. Det är min sista lediga dag idag, på ett bra tag. Kommer vara mycket i skolan framöver vilket kommer få mig på dåligt humör. Därför ska jag inte plugga något speciellt idag utan väntar istället på att en kompis kommer hit vid 12.

Kanske kan hitta lite godis i köket också? Så sjukt gott på morgonen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0