Bling bling

Brukar kolla Fokis blogg ibland, dels för de fantastiska bilderna, men också för att se hennes sjuka naglar och häftiga iPhone skal. Även andra saker som hon pyntar och fixar. 

Naglarna förstår jag mig inte på riktigt, hade aldrig kunnat ha sånna. De hade gått sönder direkt. De är verkligen fina att titta på men något kortare kanske vore bättre?


iPhone skalen däremot är underbara och ett sånt skulle jag gärna vilja ha. Får försöka hitta någon som kan göra sånna. Vet att det finns gott om i Thailand och så vidare, men i Sverige har jag aldrig sett/hört talas om att man gör det.


Alla bilder kommer från Foki (länk).


iPhone skalen:
Miniräknare och lite av ett skal



Några naglar:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0