Gott nytt år!

Vilken grym nyår!


Det började hemma hos gulliga Fanny med middag. Det var 3-rätters och hur gott som helst, speciellt efterrätten. Förrätten var en macka med skagenröra (tror jag det heter?), huvudrätten var kyckling, pasta och en god sallad med pesto. Efterrätten var kladdkaka med hallon. Egentligen skulle det vara grädde också men det orkade vi inte fixa.


Kvällen fortsatte det med fest. Det var en blandning av nytt och gammalt folk. Helt klart värd kväll! Bilder kommer upp senare eller i morgon.


Hoppas ni hade en riktigt fin dag/natt/morgon. Nu är jag helt slut har precis kommit hem från jobbet. Ska lägga mig med datorn i sängen och kolla på alla bilder från igår. Det är det bästa som finns med att ha kamera.



Jag igår. Fick bli en snabb bild precis innan jag åkte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0