Love the way you lie

Godkväll!

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag är ovan med skolan eller om det är något annat. Jag har i alla fall ovanligt svårt för att somna på kvällarna och är även hungrig mer än vad jag brukar och även om jag äter så vill min mage inte bli mätt. Åt nyss 5 mackor med skinka, en skål glass, ett glas yoghurt och ett päron. Borde jag inte känna av lite mättnadkänsla då? Jobbigt...


Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och allt sånt sen ska jag ge mig själv ett försöka somna. Tror inte det kommer gå men nån gång i natt somnar jag.


För övrigt är jag så otaggad på allt som handlar om skolan så att jag inte hittar ord, seriously. Detta är knappt okej!


Godnatt! Out for today.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin topp! :)

2011-01-12 @ 13:15:34
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0