Allmänt jättetrött

Hallå bloggen!

Jag är sjuk. Hostat hela natten och är helt, heeeelt slut idag. Vill bara ligga inne och sova och läsa om massa saker inför USA. Planera allt i detalj! Sitter just nu och snackar/skriver på tyska till min österrikiska kompis som ska bo med mig i USA. Vi kommer ha så kul va, helt sjukt!

Vad ska ni göra idag (förväntar mig inget svar, ni är inte bra på att kommentera alltså)? Men ställer frågan ändå. Lite retoriskt...

Ska fortsätta prata med henne nu, sen ska jag ställa in min disk och borsta tänderna. Borde även gå ut och sola men orkar inte det idag. Är så galet trött och som sagt typ sjuk.

En bild från härom dagen. Så skönt att vara ute på havet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0