Skitväder och skitdag

Hej på er!

Det har nog varit årets sämsta dag idag. Vi började med gympa i morse, vilket sög. Bollsport + intervallträning. Vi fortsätter med matteprov som verkligen går åt helvete. Riktigt besviken på mig själv! Och förutom det så börjar det SNÖA! Jag som hade hopp på sol i morse satte på mig skinnjackan. Conversen var också på och blev helt genomblöta.

När pappa hämtar mig på hållplatsen efter skolan så bestämmer vi att jag ska köra för att få åka in i min första poliskontroll. Vi åker förbi kontrollen 3 gånger, i hopp om att bli intagna (jag vet, vi är knäppa). Men självklart tar de aldrig oss och istället har vi kört massa i onödan. Man måste nämligen köra ett par kilometer innan man kan vända igen på den vägen. Som ni märker har verkligen ingenting har gått som jag vill idag. Hoppas verkligen kvällen blir bättre...

Hela outfiten kommer upp senare. Nu blir det mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0