Vart är solen?

Godmorgon!

Ännu en dag utan sol? Jag, precis som alla andra vill ha sommar nu. Det är 12 dagar kvar till Turkiet, men det är 12 dagar av väldigt mycket plugg. Även om det bara är så få dagar, så kommer de bli väldigt jobbiga. Jag har inte börjat tänka på Turkiet riktigt, känns inte som vi ska åka. Det är bara skola i mitt huvud! Vi brukar aldrig åka under skoltid heller, för att mina föräldrar inte vill att jag ska missa något (bara under lov) och nu kommer jag ändå behöva ta ledigt ett par 3 dagar.

Har ni några roliga planer idag? Jag hade tänkt att plugga på. Har väldigt mycket som jag måste göras, men först blir det en paus framför Gossip Girl och Americas Next Top Model. Den sista serien är sån grym inspiration om man vill ut och fota.

Tre bilder från förra sommaren (Italien/Kroatien)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0