Ipod shuffle

Jag älskar apple! Seriöst, fy i helvete va bra dom är, alltid. Måste bara beskriva min kärlek till dem lite snabbt här på svenska. Jag måste ju säga att allt är bra med dem. Förpackningarna till deras devices, alltid så små och bara med det nödvändiga. Bruksamvisningarna är minimala med endast det nödvändiga (till skillnad från alla andra). Smart tänk på allt och ja, bara helt fantastiska.

Okey everyone! I bought an iPod shuffle today. A pink one. I wanted a red, but they didn't have it and after thinking between green and pink I chose the pink one.

I'll show you more pictures from Walmart tomorrow, because now I have brush my teeth and get ready for bed. Sweet dreams everyone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0