20 Augusti

Godmorgon mina vänner!
Idag är det fredag! I och för sig ingen speciell dag eftersom den knappt skiljer sig från de andra.
Vaknade precis av ett sms, alltid lika kul när man glömmer sätta telefonen på ljudlöst..

Idag ska jag in till Göteborg och glida runt med favorit-Julia. Jag måste bland annat hitta en lite större väska som får plats med både dator och böcker.
Kanske ska jag köpa denna klänningen också. Vad tycker ni?
Jag tänkte fråga er en sak. Ni vill ju att jag ska göra massa fina inlägg med härliga bilder osv. Så min fråga är om det finns någon iPhone applikation som hjälper mig med detta?


Kommentarer
Postat av: sofia

fan va snygggggg du är människa,

förlåt att jag inte svarade på sms:et innan men min mobil har dampat hela dagen och nu är jag bara skit trött. men jag hör av mig i helgen så kanske vi kan ses ? love (LLL)

2010-08-20 @ 22:09:51
URL: http://solfialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0