Jääätttejobbigt

Denna morgon är en sån morgon när man bara vill ligga kvar i sängen, lyssna på musik och njuta till regnet utanför. Man vill gå runt i knappt något kläder och inte behöva bry sig, men får man det? Nej! Pappa och mamma kommer in varannan sekund för min vägg ska målas om, jag ska jobba och så måste jag packa för ikväll också.
Kvällens planer är att sova hos Fanny som bor i stan. Ska bli mysigt och kul!

Nu tänkte jag fortsätta äta mina knäckebröd och kakor till frukort, sen sticker jag till långedrag och jobbar.


Vi hörs gullungar!

right now

Kommentarer
Postat av: KNÄCKEKUNGEN

GÖTT, DÄR KOM KNÄCKET IN I BILDEN :D:D:D:D

2010-08-22 @ 03:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0