Freedom for some hours

Herregud! Har suttit för länge med mitt arbete nu alltså. Äntligen klar. Nu återstår bara en sista genomläsning och jag hoppas på att den är fulländad.

Mamma står i köket och lagar mat. Det luktar väldigt gott, hoppas det är någon favoriträtt. Efter maten ska jag åka och köpa mig världens fetaste godispåse och sen ett par filmer så blir det nog lördagsmys med några kompisar. Love it! ♥


I morgon blir det plugg IGEN! ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ DETTA ATT JAG SMÄLLER AV SNART!!!!!!! Haha, aggressionsproblem hade min bror uttryckt det. Då blir det i alla fall lite historia-frågor. Det är till och med tråkigare än mitt 8 sidors arbete. Men vad ska man göra...


Nu gäller det att njuta av mina fria timmar. Vill avsluta inlägget med att dagen har varit sämst. Kram!


Bild från skolan där jag och Filippa (hon i bakgrunden) satt och jobbade med uppsatsen som blev klar nu.



Kommentarer
Postat av: Daniel

ush känner all medlidande!! Många pauser!!!

2010-12-04 @ 19:57:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

2010-12-04 @ 22:04:25
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0