Nästan perfekt

Tyvärr bara nästan.

Fredagen började på riktigt efter skolan hade slutat och jag var hemma. Det var dags att duscha och fixa mig för att åka hela vägen till Björkön och Robin. Där stannade jag för natten och vi hade allmänt kul. Dock glömde jag min grymma film hos honom. Den får jag ta och hämta någon dag, kanske till helgen.


På lördagen gick vi upp ganska tidigt för han skulle till träningen och jag skulle in till stan för att träffa Julia för lite shopping. Så skönt att få gå i stan en dag och ta det lugnt. Längesen jag gjorde det. Kom hem med lite saker också så det var kul. Nästa helg står julshopping på schemat. Högt prioriterat. Måste dock tänka ut vad alla ska få först, för det kommer jag aldrig på när jag väl är inne. Då blir det bara saker till mig själv.


När jag kom hem efter stan var jag helt slut. Den kvällen hade vi gäster (=god mat och FIKA). Så jag käka till jag mådde illa, som vanligt när jag äter för mycket, och så slocknade jag framför Pretty Woman. Grym tjejfilm!


Idag söndag har det inte varit så bra faktiskt. Läxor och mat är vad min dag har bestått av. Det gillar vi inte alls! Tyska dessutom, vilket är det tråkigaste man kan göra typ. Ska prata i ca 4 minuter på tisdag så paniken träder sakta fram. Sen blir det del två av matte nationella proven på onsdag. Därefter

Påväg till stan från Björkö.



Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

föör söt! :D

2010-12-13 @ 16:29:34
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: u name it

Snygg!

2010-12-13 @ 16:46:49
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0