Det gäller att hänga med

Då var skolveckan igång igen. Känner hyfsat mycket stress och som vanligt en del press.

Jag har märkt en stor skillnad från grundskolan och högstadiet jämfört med naturlinjen på gymnasiet. Jag är inte längre smart. Jag är inte längre en av de bästa på matte. Jag ligger i mitten, kanske ännu sämre. Jag har alltid haft matten med mig, aldrig någonsin pluggar för det, men nu. Nu blir det att lägga ner rätt mycket tid på det. Jag förstår inte speciellt mycket.


Så idag blir det en del plugg. Hade också en powerpoint presentation idag. Inte ens ett 100 procentigt VG. Känns inte så bra. Men men! Jag tror det blir bättre nu när jag börjar gå igenom det vi gått igenom i skolan lite själv.


Dagens outfit är det som jag har på mig i inlägget under, fast jag hade ett flätat bälte i midjan denna gången, så tröjan var stängd.


Här kommer två bilder bilder på mig i slutet av sommaren:

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vinnarna av dagens blogg är nu presenterade i ett inlägg. Gå in och kika om du är en av vinnarna ;)

2010-09-20 @ 23:34:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jossiiiss

Din blogg e fett najs och du är grymt söt! Mjauw <3

2010-09-21 @ 18:52:18
URL: http://juiicylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0