Home sweet home

Och heeeej igen!!


Nu äntligen är jag hemma från Stockholm. Vi höll hus på Saltsjöbaden på ett ställe kallat KNC.

Dag ett började med ankomst vid 7-tiden på kvällen. Då var det lektion direkt, såklart!

Läraren/fortskaren bröt så grovt på engelska vilket gjorde det väldigt svårt att höra vad han sa. Därför hölls kommande lektioner på engelska, vilket var skönt. Lite förstår man ju i alla fall.


Det som var bra med Stockholmsresan var klassen, den goa stämningen, läraren som fick mig att längta till mitt kommande år i USA och självklart att jag fick träffa mina kompisar från Stockholm. Jag har nämligen lite kompisar från min språkresa förra året som bor just i Stockholm.

I övrigt lärde jag mig ingenting och med mig hem har jag antagligen halsfluss, öroninflamation eller liknande, förkylning, munblåsor och kanske lite feber. Känns väldigt bra att vara sjuk i morgon när man äntligen är ledig från skolan.

Så det är vad jag har gjort när jag inte uppdaterat bloggen. Nu är det dags att trycka i sig brännande te och sen massa glass i hopp om att bli frisk fooort!

Här är två bilder från resan:
På en av de tråkiga föreläsningarna. Janina (till vänster) och Elsa (till höger) som sover.

På restaurangen. Markus och Emelie.


Massa kramar på er. Vi hörs i morgon med vanlig uppdatering igen.


Kommentarer
Postat av: janina

sorry men just nu hatar jag dig!

2010-09-09 @ 21:00:39
URL: http://janina.devote.se
Postat av: Anonym

JAG MED! Hahaha!

2010-09-11 @ 18:33:06
URL: http://elsaphilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0