28 april

Hallå på er!

Oj va mycket fortare det gick att åka moppe. Mindre än halva tiden! Men slutpratat om moppe. Vilket väder vi har!!!

Jag gick ut för en liten stund sen och somnade direkt. Så skönt! Nu har jag gjort lite mat (bland annat vaniljyoghurt med hallon, så gott). Ringde också till pappa precis och frågade om vi kunde grilla i kväll. Så det blir grillad oxfilé med potatis och lite annat gott. Livet är väl underbart?

Nu ska jag fortsätta njuta och tråkiga saker, så som plugg och annat får vänta. Outfitbilder har jag tagit, men ser knappt något på skärmen så de kommer senare i stället.


En kass mobilbild, men gott är det!



Kommentarer
Postat av: Albin

Hej du! Sjukt vacker flicka =) :$ Hur mår du?

2011-04-28 @ 16:08:12
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad tycker du om min blogg? :)

2011-04-28 @ 16:22:20
URL: http://jenylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0