Blondare?

Godmorgon bloggen!

Allt bra? Här är det grymt, fått sova ut ordentligt och sitter med en god frukost framför mig.

Jag måste klippa mig har jag kommit på. Det suger! Eller jag gillar att klippa mig för det är så skönt med hårmassage och folk som pillar i håret (det lät ganska konstigt..). Men jag vill inte ha kortare hår. Men för att göra det lite roligare kom jag på att jag kan ju be henne lägga i lite ljusare slingor. På vintern blir mitt hår alltid så mörkt (alla blondiner känner igen sig?) men på sommaren bleks det sjukt mycket när solen är framme.

En ganska gammal bild, typ 1-2 år men tänker mig ungefär den färgen. Ljus blond, utan att bli för platina...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0