Ett bra minne

Hallå bloggen!

Jag kom precis hem från skolan. Kort sagt ville bussarna inte alls vara med mig idag. Kom försent till gympan men lyckades ändå. Sen blev jag lite smått hyper en del av dagen och skrattade åt precis allt. Där efter gick det långsamt, men nu är jag hemma.


Tittade igenom mina bilder för att se om jag hade någon passande så får jag syn på lite bilder (längst ner). Herregud vilket minne och vilken saknad. Jag kom ihåg det precis. Jag och Julia hade varit nere vid havet hela dagen och det var i början av sommaren och man började få lite färg. Vi hade träffat några killar där och vi skulle ses hemma hos en av de efter han hade slutat jobbet.


Jag och Julia åkte dit men de var inte hemma, han var tydligen tvungen att vara kvar lite längre så vi gick in till trädgården och tog lite bilder och hade allmänt mysigt på deras uteplats. Det var såå varmt och skönt. God bless the summer! Låter kanske inte så underbart, men det var det.


Julia
Jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0