Här stannar vi 2 nätter

Godkväll!

Nu är vi tillbaka på hotellrummet efter vår första dag. Den har varit helt lyckad! Vi började att åka ifrån vårt förra hotell för att hitta ett nytt lite bättre. Så hittade vi detta (vet ej namnet) där vi ska stanna i alla fall 2 dagar. Det är väldigt stort, lite för stort nästan, men bra. Pappa checkade in medan jag och resten av familjen gick ner till stranden en stund. Väldigt var dag och fin strand. Fast i morgon ligger vi nog vid polen. Tråkigt tycker jag...

Vi åkte hem igen vid 4 och därefter chillade vi på hotellet tills det var dags att åka ut och shoppa. Vi stannade till på ett shoppingcenter i ett par timmar. Hittade lite saker faktiskt, på Bershka och Zara. Kan visa en annan dag!

Nu är vi tillbaka på hotellet. Så länge vi har internet på rummet tänkte jag försöka göra 1-2 inlägg per dag. De dagarna jag tar dagens outfit tidsinställer jag ett dags-inlägg till er. När jag ligger på stranden och solar liksom, blir svårt att blogga då ;-)

Det får bli allt för idag. Har tagit dagens outfit idag så det kommer runt lunch i morgon. Kram på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0