Ibland mår man dåligt

Godmorgon!

Jag har mått så dåligt. Igår hade vi hur kul som helst, riktigt skönt umgänge och så vidare. Men på morgonen var det inte lika gött. För det första så snooza den ena grabben i typ en timme, rätt jobbigt. Sen fick jag väl sova en halvtimme till innan det var dags för den sista att gå upp och jobba. Kunde ju inte ligga kvar själv liksom.

Jag åkte hem från Partille med buss nästan hela vägen och det sög. För det första så var jag svinhungrig (hade inte ätit innan jag la mig och hann inte äta på morgonen innan det var dags att åka). Tur att jag köpte mat! Sen hade jag inte sovit tillräckligt länge, plus att det var lite andra saker som gjorde att jag inte mådde så bra. Och självklart tar jag fel buss också, så får åka ett varv med Jonsered-bussen. Tillslut kom jag hem i alla fall och somnade efter en halv låt som spelades på datorn. Strax innan 1 väckte mamma mig i panik och sa att vi var tvungna att åka och ta min spruta (sista inför USA). Så jag slängde i mig rostbiff och potatissallad till lunch och sedan stack vi.

Nu är jag hemma igen och nu vet ni även vad jag har gjort undertiden som det har varit tomt här i bloggen.

Just nu, mår inte lika dåligt längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0