Outfit från den 22:e

Hej bloggen!

Det har blivit en dålig uppdatering i dag men däremot en rolig dag. Från klockan 1 ungefär har jag varit med Rebecca, sen fick vi gäster nu på kvällen. Mysigt! Pappa bjöd på sin tårta och stod även för middagen, gulligt.

I morgon ska jag åka in till stan och äta frukost igen. Var så mysigt sist så varför inte göra det igen. Denna gången blir det med Rebecca. I övrigt ska jag bara planera en avskedsfest nu och sedan göra mig klar för sängen. Tänkte bädda ner och slå på ett avsnitt av Hellcats eller något och äta lite mer efterrätt. Ska försöka somna tidigt i dag med tanke på att jag ska upp i tid i morgon för att dra mig in till stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0