13 juni, 2 dagar kvar

Godmorgon bloggläsare!

Igår var det en bra dag. Den började med att jag chillade galet, åt massa godis och bara tog det lugnt. Därefter träffade jag Julia och bokade vår resa med henne. Sen stack vi hem till henne och träffade Oliver, hennes kille, som med ryggont väntade hemma. Stackarn! Vistelsen hos dem gjorde att jag helt missade min träning. Men det var värt!

På kvällen var det dags för ett kvällsdopp. Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde, men kallt var det. Efter det drog vi hem till Philip (bilder kommer senare).

Idag är jag uppe tidigt för jag ska in till stan och kolla några affärer med Astrid. Därefter ska jag antagligen möta upp Lollo för att fixa en sak.

Lollo igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0