Vaknar till en molnig dag

Godmorgon bloggläsare! Ännu en molnig dag här i Turkiet...

Vi har precis varit nere och ätit frukost. Idag blev det inga pannkakor, utan mackor, yoghurt och jordgubbar istället. Jag tackar inte nej!

I dag är det ännu en molnig dag, precis som igår. Känns riktigt surt, men det får gå ändå. Idag också. I morgon måste det vara bättre, faktiskt.

Nu ska jag måla mina naglar, hoppa i solskyddsfaktorer och bikinin och om någon timme rör vi oss ner mot stranden. Idag hänger vi inte med Alex och Co, utan nu hittar vi nytt place med nytt folk. Gött!

Ha en fin dag. Kram på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaaa fan va skönt med inte ett enda moln på himlen i dag oxå! haha

2011-06-04 @ 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0