12 mars

Nu är jag hemma från stan. Trodde det skulle bli hur många påsar som helst för hade planer på att köpa jättemycket, men hittade knappt något. Det slutade istället med att vi satte oss och åt subway (såå gott). Efter det skulle vi gå till några olika resebyråer för att planera våran resa, men alla hade stängt. Då blev vi lite ledsna och gick istället och köpte varsin godispåse som vi satt och åt på bussen hem.

Jag lyckades i alla fall hitta ett sommarlinne, ett par örhängen och även någon kräm. Men det var roligast att träffa Julia igen. Vi hade mycket att ta igen och nu ska hon bara hem någon timme sen är hon här igen. Innan det ska jag slänga i mig lite rostbiff, mums! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0