Digital Design

Woop Woop! Da blir man specialbehandlad. Alla andra i hela klassrummet maste jobba forutom jag. De sitter i Photoshop men jag ar ju redan klar och jag kan redan allt for de kommande veckorna sa jag fick ga ut pa internet lite. Vilket ar en ratt stor grej har, i alla fall pa lektionstid (skrattar lite at det). "Du behover ju inte saga till alla for du ar den enda som skulle fa", sager hon. Trakigt dock att jag inte lar mig nagot i PS da det var det programet jag sag fram emot i denna lektionen.

Jag har ont i magen idag, vet inte varfor. Forsokte ata och dricka mycket (fram for allt dricka) pa lunch idag men det hjalpte inte. Hade tank trana efter skolan (komma igang nu) men jag vet inte om jag kan det pa grund av magont. Det blir nog battre snart!

Nu slutar lektionen. Ha det sa bra sa hors vi.

Ikvall har vi kor uppvisning forresten (kor, alltsa choir om ni fattar?). Det kommer suga! Haha! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0