Svar pa en fraga om klader

Hahaha.. Skrattade lite at denna kommentaren. Men nu ska jag forklara! Och innan det, det leopardlinnet ar fran USA tyvarr.

Fran Linnea
Hej Linnea (snyggt namn btw)
Hur strikt är det egentligen med kläderna i USA? För jag tycker att din stil bilvit mycket mer "städad" sen du flytta! Tex sällan man ser dig i brottar linnen med en bandeu bh till exempel! Haha! Bra blogg!

Svar: Kladreglerna ar valdigt strikta. Det kunde varit varre, verkligen, men halften av det jag har hemma kan jag ju bara glomma att ha pa mig.

Shortsen far inte vara kortare an 2/3 av laren, dvs nastan till knana. Har du jeans far de inte vara haliga over knana (mina ar det idag dock.. far se om jag kommer i trubbel eller vad man nu sager.. get in trouble). Om du har ett linne maste det vara 3-4 (vet inte vilket av dem) fingrar brett (VEM HAR DET??). Jag ar dock forvanad att de inte har nagra regler for u-ringning.

BH:n far inte synas heller.. uppenbarligen. Sa modet med "brottarlinnen" dvs linnen med stora hal i sidorna, eller genomskinliga trojor dar man ser en starkt fargad BH ar ju bara att glomma. Jobbigt att tanka pa det ibland alltsa.
Och det sjukaste ar att cheerleaderna har pa sig as korta drakter dar du ser rumpan titt som tatt. Tjejerna nar dom spelar sporter, sa som basket och volleyboll har pa sig korta shorts och brottarlinnen som du uttryckte det. Da ar det plotsligt okej. Och nar de har matcher sa sitter rektorn och tittar pa och kakar popcorn haha.. Lite konsiga regler i USA.. dubbelmoral eller vad man nu kallar det.

Dar har du i alla fall svaret till hur strikt det ar.

Dessa outfitar kan man ju bara glomma..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0