HAPPY BIRTHDAY GRANDPA

Grattis pa fordelsedagen varldens basta farfar!!!!!!! Igar tog vi massa bilder har och alla onskar dig en underbar dag. Jag vet att jag ar typ tva dagar sen, och jag hoppas detta inlagget far dig att kanna dig speciell trots att jag av olika anledningar (internet krangel och annat) inte kunnar publicera det pa din dag.

Men, du far ha en underbar dag idag ocksa da. Du ar varldens gulligaste farfar. Jag alskar dig!! ♥


Min nya vardsyster Jessica gjorde en film till dig







Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha du är för rolig :)

2011-10-27 @ 22:32:16
Postat av: Olivia

haha, fy fan vad gulligt av dig ! :D

grattis till stig ^^

2011-10-27 @ 23:14:02
URL: http://www.livia.devote.se
Postat av: Gustav

Du e väl för goooo

2011-10-30 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0