A stupid movie

I like recording even though I never do it. Anyway, here is a clip that I basecly made with my webcam on my computer (except for the last part in church and choir), and it is about my first month here in Versailles. Hope you enjoy it!


I want to say something else by the way. Everyone that has their birthday in January, I havn't forgot you guys. It's like 8 people or so in my family. Anyway, I'm preparing a surprise for you, but it will be a little late because of some reasons that I cant tell you about...yet. I'll let you know whenever I surprise you haha.


Kommentarer
Postat av: Taggen

Hej eller hello

Jag är 16 och skall till USA för ett high schiool year till hösten. Jag fick tipset av en kompis att spana in din blogg. Den är ju bara så bra. Men jag börjar bli lite nervös redan, ett helt år liksom.

Jag har några frågor:

Längtar man hem mycket? Saknar man föräldrarna? Har man kvar kontakten med kompisarna hemma? Har eller hade du nån kille i Sverige, i så fall hur går det att vara borta från honom?

Jag är nog mest rädd för att få hemlängtan.

Hoppas du vill svara, tack för sjukt bra blogg.

2012-01-11 @ 23:36:49
Postat av: Malin Fröström

Hahahhaha alltså jag älskar filmen och speciellt där runt 1.15... Det är underbart att se att du är lika spårad som en viss annan person jag känner.. (mig själv) ;)

2012-01-12 @ 20:45:19
URL: http://livetilulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0