En fråga till

Taggen om Dagens fråga:
Hej,

Det ser sjuuukt härligt ut. Åker du med EF till Florida eller?
Du har blivit grymt brun i Florida på bilden, är den photshoppad eller. eller är bilden från Grekland från förra sommaren lite längre ner på sidan. Har hört att solen är extra stark i Florida... Hur länge skall du vara i Florida? Får man betala en sån resa helt själv?

Hej, jag åkte inte med EF. De har discovery tours (typ 4 olika), men jag hade redan varit på alla de ställerna i USA. Så jag valde att inte åka. Istället åkte jag till Florida med min klass (mina senior vänner, klassen jag tar graduation med), vilket jag tycker är bättre. Jag hade sååå kul och det var verkligen värt det. Vi hyrde ett strandhus som du kanske har förstått och bodde där. Sola och badade nästan varje dag, shoppade i Panama och gick ut och dansa i standen.
Den bilden är från Grekland, är nästan så brun igen dock. Men jag solade bara 4, 5 dagar och jag behöver nog två veckor för den färgen. Men det kommer upp massa bilder i veckan så kan du se hur brun jag blev.
Jag är hemma från Florida nu, och betalade den resan själv. Discovery toursen får man betala själv också. Har för mig dem är rätt dyra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0