Är det värt?

Anonym om A really bad blog-weekend:
funderar på att åka nästa år. Men undrar om det verkligen är värt det? asså är det värt att gå om, va ifrån sin familj och vänner o.s.v.? är det så fantastiskt som alla säger?



Blir lite svenska igen då eftersom jag fick en fråga. Jag kan ju inte rättvist svara på denna eftersom jag inte gjort mitt år och gått med 95.or (ett år yngre) än. Men, hittills, JA! Mitt mål med denna resan är självklart språket, men också att ta ett chill-år fyllt av avslappnande och med endast roliga saker. Jag vet att jag går i skolan men jag har inga mål över huvud taget med det. Jag måste bli godkännd (dvs, C) men det är inte svårt. Inte hittills. Jag ligger på A+ i matte just nu, och 1 % ifrån A i Amerikansk historia. Jag fick alla rätt förutom 1 fråga på sista provet. Sammanlagt har jag väl pluggat 30 min inför det. Rätt sjukt! Så skolan är lättare här måste jag säga.

Och ja, jag tycker det är underbart här. Om du läste mitt långa inlägg om helgen så är det bara ett exempel på att det hela tiden händer massa saker och att man träffar nya människor hela tiden. Så om du vill ta en paus från svenska skolan och bara träffa massa nytt folk samtidigt som du lär dig engelska så JA. Det är värt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En till fråga, haha vad har din skola för dresscode?

2011-09-05 @ 21:28:39
Postat av: Anonym

du nämnde att du var på fest i helgen. Dricker folk då och kan du göra det? vad har du för tider när du ska vara hemma? Hopaas du inte tycker att det är jobbigt att jag frågar så mycket <3

2011-09-05 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0