Skola, miljo

paulinaaa om Wonderful day:
skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur det ser ut där du bor och din skola och miljön osv med din egna kamera..
skulle vara jättesnällt :) <3



Det var ju precis det jag gjorde haha. Alla bilder pa min blogg ar tagna med min kamera. Basketmatcherna ar fran skolans gym, sen hade jag massa skolbilder nyligen nar mina foraldrar var har. Och vardagsbilder. Jag gjorde ett inlagg med bara skolbilder, pa hur skolan ser ut tidigare. Kolla bak i arkiven sa kommer du hitta massa.

Kommentarer
Postat av: paulinaaa

jo jag vet att du gjort det<3

men jag menar liksom på randomgator och i stan också tex, <3

2012-02-02 @ 22:06:39
Postat av: paulinaaa

och jo förresten nu såg jag alla inlägg osv, det är verkligen jättefint i USA <3

och du r också sjukt fin!

2012-02-02 @ 22:10:44
URL: http://paulinaleskovar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0